torsdag

jag börjar med igår:P
åkte till borlänge med emmis, gick
på bup sen skjutsade martin oss
till skäve, så åt vi pizza & sen gick vi
hem till emma & donny.
vi gick över åkrarna, sketa mysigt:']
förutom att emma kastade bajs på mig^^
efter de tog de inte lång tid innan de
va dax att flytta ut allt ur stallet,
och då menar jag verkligen allt!
de vart två häst transporter fulla med grejer.
svärmor har mkt skit hon :P
sen mockade vi ur allt från tre boxar & sopade
stallgången, herregud säger ja vilken träningsvärk
jag har:>
världens kalabalik vart de...
det är illa att en människa kan ställa till
med så mkt baajs, inget samvete har den heller
har vi kommit fram till, jävla äckel!

nää uscha!
nu ska jag snart tappa i mig ett bad:)


en bild från sista april:]



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste bilden på länge :) <3

2010-05-06 @ 13:06:40
URL: http://lillberit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0