torsdag

ja är såå dålig på att komma ihåg att skriva här:P
men iaf så har jennifer fått körkort, så vi har
väl förstört naturen lite dom senaste dagarna;>
ääsch, de va väl en världslig sak tycker ja:P.
jag & sannal va och lämnade syster på arlanda
i tisdags, jobbigaste jag nånsín gjort säger jag bara.
saknar henne satan, men får nog träffa henne
tidigaren man tror:P de går fort med 2 veckor eller vare blir.
hon ringde nyss & va jättäglad, hon som bara har gråtit
i flera dagar:] va underbart att höra att hon va gla!

har typ varit hemma från skolan hela veckan också..
dom ringde & vela slänga ut mig.
men förhoppningsvis så blir dom inte av med mig
så lätt heller;> tycker jag är duktig ja!

iallafall så har jag börjat med mina sömntabletter,
så nu är jag fruktansvärt trött. ska nog sova nu tror jag
men ska bli bättre på att skriva här:]
hörs då! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0