tisdag

nu du jävulberg är jag hemma iaf,
har vart i skäve hela dagen:)
vi har setat i solen, kollat film, pratat me hästarna,
kollat på när donny smorde vagnen &
lagat tacos:> trivs där satan!
sen åkte vi på upptäcksfärd & kollade på hus.
svärmor sa åt mig också att jag skulle
med ut och rida nån dag framöver, kulkul!:)
då ska jag sno emmas häst, som hon
knappt inte ens vågar röra, sötnosen:>

vi har även kommit på att hundarna
är bögar, trodde inte att de fanns böghundar
förns idag när jag såg det med egna ögon xD
puckon dedär:P

nu ska jag snart krypa till kojs, för i morron
ska jag & emma till bup.
hon avbokade tillåme hennes klipptid
för att jag inte skulle behöva åka själv,
snällare människa kan man nog inte hitta!
helt grymt va hon är bäst :] nä natti! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0