sen fredag eller väldans tidig lördag

grymt rolig dag idag alltså:)
jag & emma va med sanna i lägenheten
för hon skulle visa den för nån idag som
pratade engelska och då vela hon inte va själv:P
sen åkte vi till skäve igen, så blev de till att tvätta
bilen. eller jaa.. jag och donny tvättade
medans emma satt innuti!:>
så skulle jag spola av bilen medans han tvättade
fäljarna, de slutade med att nån fick en sjujävla
ofrivillig dusch :D haha, och de va inte meningen!

sen blev det rättvik, riktigt roligt
att kolla på massa fulla människor när man
är helt nykter!:] fast då känner man att man aldrig
mer vill dricka heller, vissa gör ju bort sig
ganska rejält faktist. tro de eller ej;)
haha nee mkt skratt har de vart.
+ att donny visade oss det finaste stället
i hela rättvik, heelt sjukt!
där ska jag bosätta mig helt klart.

nu blire faan till å sova, natti!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0