fredag

jag har verkligen varit jättekass på
att uppdatera här:> men har haft mkt för mig.
inatt sov jag i skäve hos emma, vi hade verkligen
jättejätte mysigt! det blev ju oväder igår,
så då satt vi oss med två filtar på trappen & kollade
när det blixtrade. gööör gosigt;>

& idag så har jag varit i skolan, fast jag behövdes
inte där nå för att jesper skulle ta mitt pass i cafét
och sen skulle klara & mårten gås stå:)
så gick hem till syster och började flytt-städa lite.
frida och emma va också med fast gjorde inget som vanligt;) mihii
sen kom jögga med barnen och hjälpte oss med att flytta grejjorna
till säätä, så blev man bjuden på mat där ikväll
också:] grillat blire! göött!

och så kom mitt underbara fredagshumör i morse också!
& jag som har tjatat om min nedrans bowling... idag fick jag äntligen
bowla, men ack så dålig ja va;> blev inte så mkt eftersom jag
haatar att förlora:P

lillasyster fyller förresten år idag, 15 hela rackarns år!
herreguu va tiden flyger iväg verkligen.
så, grattis systeryster på din bara din dag!:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0