fortfarande torsdag

är så fruktansvärt j*vla trött!
har nyss kollat på en film som jennifer
fick mig att ladda ner, rätt bra faktist:>
men ska snart pina mig igenom en grin film
också. herregud jaa.

sitter och fundiliderar på om man ska åka
till skolan i morron eller ikke..
känns ju ganska onödigt eftersom jag
bara ska stå i cafet & slutar tolv.
men isf åker jag hem till emma efter:>
skulle ju va kul att träffa lite folk när man
har varit hemma en heel vecka.
så äre ju faktist fredag i morron & då måste jag
ju nästan dela med mig av mitt glada humör :D
hoppas inte min sjuklighet förstör mitt fredags glada!

nu blire a beautiful mind. :*


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är bäst, säger ju de

2010-05-06 @ 22:08:43
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0