måndag

jag har haft ungefär världens bästa helg!
grymt kul har jag då haft^^

i fredags så grillade vi hos emma, med tjejorna
sen drog de vidare till falun en sväng:>
hade verkligen jätteroligt så tack för den
dagen brudar!
sen på lördagen så drog jag till farbror daniel
& jörgen
i jälkarbyn & grillade med alla dom
på gården, + massa mer:)
blev både majbrasa & trädhuggning/dragning me finbil..
mkt härj!

till slut söndagen då,
jag och syster va ut till skäve & grillade IGEN me puckona.
sen åkte vi på en liten roadtrip med dom^^
sen blev det att hyra film & åka till
jälkarbyn igen, men skrattade mer än vi kollade på film:D
gött me skratt vettni.

nä nu ska ja fixa mig så ja kan dra upp min syster, sen skola;>
sista veckan nu gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0