söndag

ja har så himlans mkt att göra om dagarna
så jag hinner ju lixom inte skriva blogg:P
men nu du jävulberg så hade ja en liiiten
minut till övers:>
igår så va vi till långshyttan & firade lillasyster,
hade skiittrevligt verkligen! vela knappt åka hem:P
sen kollade jag & emma på film, sen åkte vi med hennes
man till borlänge,falun,borlänge:]
så såg vi vääärsta krocken, de va inte en smäll heller
utan snarare TRE, & vi va dom enda som såg, så känner
mig lite speciell;) mihi
jag säger bara BULLE om lördagen :D HAHA!

idag har jag verkligen hållt igång hela dagen,
inte fick ja nån bakisdag heller..
gick upp med tuppen
eller njaaa.. men iaf ganskaa tidigt^^,
diskade,lagade mat, ner till tvättis & flyttade om
alla saker i förrådet. sen letade vi på max i brax,
sen till plastpappan, & sen till riktigapappansanna ledde säga
hejdå eftersom hon bara har inte ens 48 timmar
kvar i sverige... till slut så åkte vi till lägenheten i hedemora,
plockade ur alla stuffs. annsofie & danne kom och hjälpte
till som tuur va! nedrans soffa säger jag bara!

nu ska jag kolla på new moon, eftersom ja inte har sett den
flera gånger i veckan;> sen blire att söva fatt
imorron ska hä flyttstädas! gaah.. nattis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0